Müşteri Hizmetleri müdürlüğü kurdu

Müşteri Hizmetleri müdürlüğü kurdu
HABERLER EKONOMİ
22 Ocak 2013, Salı

Vestel, satış sonrası hizmetlerdeki kaliteyi ve müşteri memnuniyetini daha da artırmak amacıyla Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğü’nü kurdu.

 Firma, bu sayede tüm yetkili servislerinin ve çalışanlarının standart bir hizmet kalitesi sunmasını, müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı hedefliyor. Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü Tarkan Tekcan, “Tüm sıkıntıları teker teker ortadan kaldıracağız.” dedi.

YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya haberlerin tüm hakları Feza Gazetecilik’e aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbiri özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu haber veya yazılar sadece Zaman Gazetesi tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak alıntılanabilir.
Bu haberler de ilginizi çekebilir