BUSKİ şikayet hattı hizmete başladı

HABERLER GÜNDEM BURSA
3 Nisan 2013, Çarşamba

  Bursa Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü, arıza ve şikayetlerin anında iletilebildiği ‘Alo 185’ hattından sonra abonelerin meselelerine hızlı çözüm bulmak için 444 5 185 numaralı çağrı merkezini devre soktu.

Genel müdür İsmail Hakkı Çetinavcı, 800 bine yakın BUSKİ abonesinin şikayetlerinin ‘Hizmet Masası’ ekiplerince değerlendirilmeye alınıp çözüme kavuşturulduğunu hatırlattı.

YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya haberlerin tüm hakları Feza Gazetecilik’e aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbiri özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu haber veya yazılar sadece Zaman Gazetesi tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak alıntılanabilir.
Bu haberler de ilginizi çekebilir
Sonraki Haber